Orang Malaysia Diperbodohkan

Selalunya, saya rasa sedih bila rakyat Malaysia diperbodohkan. Tapi dalam video ini, saya rasa SERONOK dan GEMBIRA kerana orang Malaysia itu diperbodohkan sebegitu sekali.

Itu lah, sapa suruh menipu orang, kan satu dunia dah tau kau penipu sehingga menjadi bahan gelak satu dunia.

Nak tipu orang kampung boleh la. Ini nak kencing krew media negara maju. Man-man lah sikit.

Bila lah krew ni nak pegi melawat “doktor-doktor” lain kat Malaysia nih, macam-macam jenis ada. Bedah ghaib la, aura sakti la, terapi gelombang la.

Nak harap media Malaysia? Lagi memperbodohkan rakyat ade lah…dengan misteri nusantara yang langsung tak meningkatkan intelek langsung malah memperbodohkan penonton. Apalah salahnya kalau media Malaysia sendiri datang kantoi “doktor-doktor” sondol nih. Tak payah tunggu orang Korea datang. Sekurang-kurangnya cover sikit kemaluan tu. Takde lah satu dunia tengok kat Youtube. Aku rakyat Malaysia pon jadi malu.

Penipu besar:

4 Responses to Orang Malaysia Diperbodohkan

  1. yus rezal says:

    Pergh! Kantoi gila-gila punya. yeah ,bring it on! i will support you Bal.

  2. hafiz says:

    perghhh…panasss pulak aku bile dgr si kononnye uztad tu menipu…dasar mamak belit kaki penipu..tenaga dalaman asli kepala butuh hang…shit..fark u…

    sorry ahh bal..aku xleh kontrol amarah aku bile tgk org menipu pastu guna ayat2 koran..

  3. hafiz says:

    jaleelll…jgn marah noo..tak betoi tak masuk kepala, ejass bagi sentaa….

Leave a Reply

